Jarocin Festiwal 2022 – informacje organizacyjne!

Jarooooocin! Festiwal już za pasem, dlatego zebraliśmy dla Was garść informacji organizacyjnych oraz mapkę terenu.
✔ WSTĘP NA WYDARZENIE
Przypominamy, że festiwal odbywa się na boiskach przy ul. Maratońskiej w Jarocinie, w dniach 15-17 lipca 2022 roku.
Bramy otwieramy według poniższego harmonogramu:
piątek / 15 lipca – godz. 14:30
sobota / 16 lipca – godz. 14:30
niedziela / 17 lipca – godz. 14:15
✔ INFORMACJA O BILETACH I WYMIANIE NA OPASKI
⚪️ Bilety jednodniowe oraz karnety są jeszcze dostępne w sprzedaży online: https://jarocinfestiwal.pl/bilety/
 
⚪️ Na miejscu istnieje możliwość zakupu biletów w godzinach:
piątek / 15 lipca – godz. 11:00 – 22:00.
sobota / 16 lipca – godz. 12:00 – 22:00.
niedziela / 17 lipca – godz. 12:00 – 22:00.
⚪️ Każdy zakupiony bilet lub karnet podlega obowiązkowi wymiany na opaskę, gwarantującą wejście na festiwal.
⚪️Zamianie na opaskę podlega wyłącznie oryginalny, niewykorzystany wcześniej bilet. Przypominamy, że jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Odradzamy zakup biletów poza autoryzowanymi punktami, ponieważ istnieje ryzyko zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert.
⚪️Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Nie ma możliwości, aby z jednego karnetu korzystała więcej niż jedna osoba.
⚪️WAŻNE: Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR – nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu. Nie ma potrzeby drukowania biletu – można go przedstawić na telefonie lub tablecie. Prosimy o wcześniejsze pobranie pliku z biletem w dobrej jakości i maksymalne rozjaśnienie ekranu urządzenia, na którym będzie on pokazywany.
⚪️Wstęp na teren Imprezy przysługuje wyłącznie osobom posiadającym nieuszkodzoną opaskę umocowaną na ręce. Z jednej opaski podczas całego festiwalu może korzystać tylko jedna osoba. W przypadku zerwania lub uszkodzenia opaski Uczestnik Imprezy zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia się do Organizatora lub kierownika ochrony przy bramie imprezy wraz z uszkodzoną opaską, gdzie zostanie ona wymieniona na nową i zapiętą na ręce. Wymianie podlegają wyłącznie opaski uszkodzone na terenie Imprezy. Samowolne opuszczenie terenu Imprezy z uszkodzoną lub zerwaną opaską bez wcześniejszego powiadomienia Organizatora lub kierownika ochrony jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w wydarzeniu.
❗️
Umożliwiamy wcześniejszą wymianę biletów na opaski:
– dla karnetowiczów oraz osób posiadających bilety na pierwszy dzień festiwalu od czwartku 14 lipca od godziny 13:00 do godziny 22:00 oraz w piątek 15 lipca od godziny 11:00 do godziny 24:00
– dla osób posiadających karnety i bilety na drugi dzień festiwalu od soboty 16 lipca od godziny 12:00 do 24:00
– dla osób posiadających karnety i bilety na trzeci dzień festiwalu od niedzieli 17 lipca od godziny 12:00 do 23:00
Zachęcamy do wymiany biletów na opaski z wyprzedzeniem celem uniknięcia kolejek przy bramach.
❗️ ❗️
Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Imprezy pod adresem: www.goodtaste.pl/regulamin
 
lub https://www.jarocinfestiwal.pl/
 
❗️ ❗️ ❗️
Obowiązuje zakaz wnoszenia na teren wydarzenia między innymi: broni, alkoholu, niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi, materiałów wybuchowych i pirotechnicznych, środków odurzających i substancji psychotropowych, środków trujących i promieniotwórczych, płynów łatwopalnych, napojów w opakowaniach szklanych, plastikowych, metalowych i kartonowych, artykułów spożywczych, profesjonalnych aparatów fotograficznych, selfie sticków oraz parasoli z ostrym zakończeniem.
🗓 HARMONOGRAM KONCERTÓW
15.07.2022 – PIĄTEK
DUŻA SCENA:
15:00 – The Poks
15:45 – Ikarus Feel
16:30 – Czesław Śpiewa
17:40 – Brodka
19:00 – Włochaty
20:30 – Artur Rojek
22:15 – Illusion
00:00 – Kalush Orchestra
MAŁA SCENA:
18:30 – Lochy i Smoki
20:00 – Hedone
21:30 – Flapjack
16.07.2022 – SOBOTA
DUŻA SCENA:
15:00 – Hańba!
15:45 – Laureat Jarocińskich Rytmów Młodych
16:30 – Dr Misio
17:40 – Mery Spolsky
19:00 – Sztywny Pal Azji
20:30 – Pidżama Porno
22:00 – KSU
23:30 – IRA
MAŁA SCENA:
18:30 – Ye.stem
20:00 – Spokój
21:30 – The Stubs
17.07.2022 – NIEDZIELA
DUŻA SCENA:
14:45 – Laureat Jarocińskich Rytmów Młodych
15:30 – Hunter
16:40 – Kaśka Sochacka
18:00 – Kobranocka
19:30 – Ralph Kaminski
21:00 – Dżem
22:30 – Kult
MAŁA SCENA:
17:30 – Kaszel
19:00 – Pleasure Trap
20:30 – Rat Kru
22:00 – CF98
*Podany harmonogram jest orientacyjny i może ulegać nieznacznym zmianom.
🚌 DOJAZD
⚪️ UWAGA! Wejście na teren festiwalu jest możliwe wyłącznie ulicą Maratońską od strony ulicy Okrężnej oraz Żerkowskiej. Patrzcie na znaki kierunkowe, umieszczone wokół terenu festiwalu.
⚪️ Ulica Maratońska będzie wyłączona z użytkowania dla ruchu na długości boisk piłkarskich i wstęp na nią będą miały wyłącznie osoby z biletami lub karnetami.
🚌 PARKING
⚪️ Na terenie festiwalu dostępny jest płatny parking niestrzeżony. Zasady korzystania z niego są zamieszczone w regulaminie, który znajdziecie na https://jarocinfestiwal.pl/bilety/
 
⚪️ Parking działa od 14 lipca 2022 roku od godz. 15:00 do dnia 18 lipca 2022 r. do godz. 12:00. Wjazd na parking możliwy jest wyłącznie od ulicy Okrężnej i odbywa się w ruchu jednokierunkowym. Wyjazd z parkingu będzie od strony ulicy Wrzosowej i odbywa się również w ruchu jednokierunkowym.
⚪️ Bilety na parking są do kupienia online: https://jarocinfestiwal.pl/bilety/
 
lub na miejscu (płatność kartą płatniczą), do wyczerpania puli miejsc.
⚪️ Wjazd na teren parkingu wiąże się z jednorazową opłatą:
✔ motocykle – 30 zł,
✔ samochody osobowe – 70 zł,
✔ kamper / samochód osobowy przystosowany do spania (wraz z podłączeniem do prądu) – 300 zł + 50 zł liczone od każdej osoby za dostęp do strefy sanitarnej na polu namiotowym w dniach 14.07.2022 godz. 15:00 – 18.07.2022, godz. 12:00.
⚪️UWAGA! Nie ma możliwości nocowania w aucie na parkingu z wyjątkiem kamperów i samochodów osobowych przystosowanych do spania. Właścicieli pozostałych pojazdów zapraszamy do noclegu na polu namiotowym.
🏕 POLE NAMIOTOWE I 🚿 SANITARIATY
⚪️ Wszystkie zasady funkcjonowania pola namiotowego dostępne są w regulaminie, który znajduje się na www.jarocinfestiwal.pl/bilety
 
⚪️ Bilety na pole namiotowe są do kupienia online: https://jarocinfestiwal.pl/bilety/
 
lub na miejscu (płatność kartą płatniczą), do wyczerpania puli miejsc.
⚪️ Pole namiotowe będzie czynne od 14.07.2022 od g. 15:00 (czwartek) – 18.07.2022 do g.12:00 (poniedziałek).
⚪️ Korzystanie z pola namiotowego jest przyznane tylko i wyłącznie osobom, które mają zakupiony bilet na pole namiotowe oraz bilet jednodniowy lub karnet na festiwal. Korzystanie z pola namiotowego nie jest możliwe w przypadku posiadania wyłącznie biletu lub karnetu na festiwal, bez dodatkowo zakupionego biletu na pole namiotowe.
⚪️ Każda osoba posiadająca bilet na pole namiotowe ma obowiązek wymienić go na opaskę w punkcie wymiany opasek przy ulicy Maratońskiej, czynnym od czwartku 14 lipca od godziny 13:00 do godz. 22.00. W piątek od godziny 11:00 do godz. 24:00, w sobotę i niedzielę można wymienić bilety na opaski od godziny 12:00 do 24:00.
⚪️ Teren pola namiotowego będzie strzeżony przez ochronę festiwalu oraz będzie zapewniona całodobowa opieka medyczna. Na polu namiotowym będą wyznaczone miejsca, w których będzie można podładować telefony.
⚪️ Na terenie pola namiotowego będą prysznice, umywalki oraz toalety. Nie będzie dostępu do wody pitnej.
🥪 STREFA GASTRONOMICZNA
⚪️ Strefa gastronomiczna funkcjonuje w dniach 15-17 lipca 2022 r. od pierwszego do ostatniego koncertu.
⚪️ Do Waszej dyspozycji będą foodtrucki oferujące szerokie menu oraz miejsce z ławostołami i parasolami.
⚪️ Dla mieszkańców pola namiotowego będzie możliwe wcześniejsze zakupienie śniadania.
💳 PŁATNOŚCI
⚪️ Na terenie strefy gastronomicznej będzie obowiązywał bezgotówkowy system płatności. Honorowane będą karty płatnicze oraz inne metody płatności w technologii zbliżeniowej.
⚪️ Przygotowaliśmy też dla Was specjalną kartą przedpłaconą ENJOY THE MUSIC, którą można będzie można doładować za gotówkę. Na terenie Festiwalu będzie znajdował się oznaczony punkt wymiany gotówki na karty ENJOY THE MUSIC.
👨‍👩‍👧‍👦 STREFA MIESZKAŃCA
⚪️ Dla wszystkich posiadających Jarocińską Kartę Mieszkańca, dostępna jest festiwalowa Strefa Mieszkańca, która znajduje się poza terenem festiwalu od ulicy Maratońskiej.
⚪️ W festiwalowej Strefie Mieszkańca dostępna jest dedykowana strefa gastronomiczna z food truckami oraz miejsce z ławostołami i parasolami.
⚪️ Karta mieszkańca jest dostępna dla każdego mieszkańca gminy Jarocin, który znajduje się w rejestrze osób zameldowanych i która ukończyła 16. rok życia (dzieci i młodzież poniżej szesnastego roku życia, mogą korzystać ze zniżek oraz rabatów dla kart należących do ich rodziców). Po utworzeniu profilu na portalu lub aplikacji www.jarocin.pl
 
oraz pozytywnej weryfikacji wniosku, mieszkańcy uzyskują dostęp do karty mieszkańca w wersji cyfrowej lub może złożyć wniosek o wydanie karty w wersji fizycznej i odebrać ją w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie oraz w samej festiwalowej Strefie Mieszkańca w formie elektronicznej.
⚪️ Liczba osób przebywająca jednocześnie w Strefie Mieszkańca jest ograniczona.
✔ INFORMACJE DODATKOWE
☀️☔️ Festiwal jest niezadaszony, więc przygotujcie się na zmienne warunki pogodowe. Zalecamy zabranie ze sobą zarówno kremów do opalania i okrycia na głowę, jak i przeciwdeszczowych peleryn oraz kaloszy. Nie zabierajcie parasolek z ostrymi zakończeniami, ponieważ nie można wnosić ich na teren wydarzenia.
💉 Na festiwalu mamy pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe.
📧 Na terenie festiwalu nie ma dostępu do WI-FI.
🛍 Na terenie festiwalu jest dostępny depozyt w cenie 20 zł jednorazowo.
💰 Na terenie festiwalu funkcjonuje punkt rzeczy znalezionych – prosimy o zgłaszanie się do punktu depozytu.
💧 W przypadku upałów, każdy uczestnik będzie mógł wnieść jedną, szczelnie zamkniętą butelkę wody 0,5l w plastikowym opakowaniu.
🐕 Na teren festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta. Zadbajcie o ich komfort i pozostawcie je w domu na czas imprezy.
Do zobaczenia w Jarocinie! 🤟